Polityka Prywatności

1. Informacje ogólne.

Operatorem Serwisu flotowetrendy.pl jest PTL Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
1) Poprzez dobrowolne przekazanie danych w formularzach dostępnych na stronie.
2) Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka”).
3) Logi do części zamkniętej serwisu “publikacje” .

2. Dane Osobowe

Administratorem powierzonych nam danych osobowych jest: PTL MEDIA Sp. z o.o. ul. Patriotów 309, 04-767 Warszawa.

Jako administrator danych osobowych zapewniamy odpowiednie technologiczne, fizyczne, administracyjne i proceduralne środki ochrony danych, odpowiadające standardom rynkowym w celu ochrony i zapewnienia poufności, poprawności i dostępności przetwarzanych danych osobowych, jak również ochrony przed nieuprawnionym wykorzystaniem lub nieuprawnionym dostępem do danych osobowych oraz ochrony przed naruszeniem bezpieczeństwa danych osobowych zgodnie z instrukcjami i politykami PTL MEDIA Sp. z o.o. oraz obowiązującymi przepisami prawa.

Dane są przez nas przetwarzane w celu realizacji zobowiązań i umów, świadczenia usług, a także zgodnie z udzieloną zgodą przesyłania na podany adres e-mail newsletterów, artykułów i opracowań prasowych i szkoleniowych oraz informacji o naszych produktach, szkoleniach, konferencjach, eventach, promocjach i ofertach specjalnych, a także rekomendowanych przez nas produktach i usługach rynkowych.

Dostęp do przetwarzanych danych osobowych mogą uzyskać następujące kategorie zaufanych odbiorców: upoważnieni pracownicy i przedstawiciele podmiotów współpracujących z nami w ramach realizacji zadań wynikających z prowadzonej przez nas działalności. Lista podmiotów współpracujących z nami – patrz informacje zatytułowane „Partnerzy” zamieszczone na stronie internetowej www.euroflota.pl . Dane osobowe mogą również zostać ujawnione właściwym organom, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.

W przypadku, gdy przetwarzanie danych obejmuje przekazanie danych poza obszar Unii Europejskiej (Google LLC) , takie przekazanie odbywa się w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody lub w okresie, w jakim jest to niezbędne dla realizacji celów dla jakich zostały przekazane. Po upływie wskazanego okresu dane osobowe zostaną trwale usunięte. Przy założeniu, że ograniczona część danych osobowych może zostać zachowana w celu wykazania zgodności naszych działań z przepisami.

Zgoda udzielana jest dobrowolnie, jednak przetwarzanie podanych danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji świadczenia oraz w celach niezbędnych dla realizacji usługi/umowy. W przypadku nieudzielenia zgody lub późniejszego przesłania wniosku o usunięcie danych albo wycofania zgody, nie będzie możliwym otrzymywanie od nas ciekawych artykułów, treści poradniczych i materiałów szkoleniowych, newsletterów oraz informacji o naszych produktach, szkoleniach, konferencjach, eventach, a także dotyczących ich promocjach i ofertach specjalnych.

Zapewniamy prawo dostępu do danych osobowych, dotyczących osoby, której dane dotyczą, zmiany, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo niewyrażenia zgody na przetwarzanie i przenoszenia danych, prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie oraz prawo otrzymania kopii przetwarzanych danych osobowych.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, poprzez przesłanie wiadomość w tej sprawie na adres: rezygnacja@euroflota.pl

Aby skontaktować się z nami w innych sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy napisać do nas, korzystając z poniższych danych kontaktowych: info@euroflota.pl lub „ODO” PTL Media Sp. z o.o. ul. Patriotów 309 04-767 Warszawa

Informujemy również o prawie do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Adres: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

3. Informacja o plikach cookies.

1) Serwis korzysta z plików cookies.
2) Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3) Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4) Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
– tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
– utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
– określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
5) W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6) Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7) Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8) Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
9) Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
10) Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
11) W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: //www.google.com/ads/preferences/

4. Logi do części zamkniętej serwisu “publikacje” .

1) Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie dla użytkowników zarejestrowanych. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług takich jak newsletter, publikacje magazynu euroflota oraz inne.
2) Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
– czas nadejścia zapytania,
– czas wysłania odpowiedzi,
– nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
– informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
– adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
– informacje o przeglądarce użytkownika,
– Informacje o adresie IP.
3) Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

5. Zarządzanie plikami cookies

1) Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
2) W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
– Internet Explorer
– Chrome
– Safari
– Firefox
– Opera
– Android
– Safari (iOS)
– Windows Phone
– Blackberry

6. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.

FLOTOWE TRENDY 2018 -
SAMOCHODY OSOBOWE

Termin: KONFERENCJA ZREALIZOWANA - zapraszamy na odsłonę czerwcową (SAMOCHODY UŻYTKOWE I DOSTAWCZE) - szczegóły powyżej, w "sekcji niebieskiej"

 

 

 

FLOTOWE TRENDY 2018 -
SAMOCHODY OSOBOWE

już 27 marca br. - nie czekaj, zgłoś udział już teraz

  1. Rejestracja. Kawa powitalna

  2. Otwarcie konferencji

  3. Branża motoryzacyjna i branża flotowa - jaka jest dziś i jak wyglądają perspektywy i kierunki rozwoju?

    Prelegent:
    Jakub Faryś - prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego

    Trendy w światowej i europejskiej motoryzacji oraz ich wpływ na ten rynek w naszym kraju. Jakub Faryś, Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego podsumuje rok 2017 w branży motoryzacyjnej oraz przedstawi prognozy dla roku bieżącego. Na podstawie analiz prowadzonych przez PZPM, zobrazuje aktualny stan rynku motoryzacyjnego oraz omówi znaczenie branży dla gospodarki w Polsce i Unii Europejskiej. Wskaże na kluczową rolę firm w odnawianiu parku pojazdów w naszym kraju. W swojej prezentacji zwróci również uwagę na najważniejsze trendy w motoryzacji - zwłaszcza rosnące zainteresowanie napędami alternatywnymi - oraz przedstawi wizję nowego podejścia do mobilności i motoryzacji przyszłości. Zostane wskazane również tendencje w zakupach samochodów do flot. Najistotniejsze problemy legislacyjne oraz ramy prawno-regulacyjne. Flotowe wyzwania na przyszłość.

  4. Ubezpieczenia – co w bliższej i dalszej przyszłości może realnie wpłynąć na obniżenie wysokości składek

    Prelegent:
    Piotr Bryński - dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Komunikacyjnych Klienta Kluczowego w Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

    ● Jak długo składka ubezpieczeniowa w odniesieniu do flot będzie ustalana na podstawie historii szkodowośći?
    ● Jak duży wpływ na wysokość składki w przyszłości może mieć telematyka?
    ● Jak długo przyjdzie nam poczekać na szeroki zakres zastosowania rozwiązań telematycznych?
    ● W jaki sposób na wysokość składki ubezpieczeniowej może wpłynąć zmiana prawa?
    ● Czy mogą mieć wpływ na obniżenie składki zorganizowane sieci naprawy pojazdów (np. sieci oferowane przez ubezpieczycieli) i w jakim zakresie?
    ● Co towarzystwa ubezpieczeniowe będą uwzględniać przy ustalaniu stawek składek w niedalekiej przyszłości?
    ● Czy i kiedy doczekamy się na naszym rynku, z powodzeniem funkcjonujących systemów wiążących wysokość składek ze stylem i bezpieczną jazdą kierowców flotowych (PayHowYouDrive)?
    ● Czym rynek ubezpieczeniowy może nas zaskoczyć i jakie wyzwania stawiają przed nim nowe usługi, takie jak np. carsharing?

  5. Finasowanie, mobilność i obecne trendy na rynku flotowym z punktu widzenia firmy leasingowej

    Prelegent:
    Bartłomiej Siuchniński - kierownik Działu Sprzedaży Flotowej w Departamencie Finansowania i Zarządzania Flotą w Volkswagen Leasing

    Jeszcze dwadzieścia lat temu królem w finasowaniu samochodów firmowych był kredyt, potem szybko palmę pierwszeństwa przejął leasing, teraz dorównał mu wynajem długoterminowy. Rynek nie śpi i już teraz przygotowuje dla flot nowe rozwiązania umożliwiające pozyskanie samochodów do firmy na nowych warunkach.
    Podczas wykładu powiemy o finansowaniu floty w kontekście nowych trendów i kierunków zmian. Opowiemy o wpływie digitalizacji na postrzeganie samochodu i mobilności. Wskażemy strategiczne kierunki rozwoju rynku flotowego oraz korzyści, które możemy osiągnąć dzięki wprowadzeniu telematyki do flot.

  6. Kiedyś auta służbowe, obecnie mobilność – telematyka i inne przyczyny zmian flotowej rzeczywistości

    Prelegent:
    Michał Stobiecki - dyrektor Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w iTaxi, General Director, Customer Embassy

    Gdy do gry wkraczają telematyka i nowe technologie informatyczne, z rzeczy dotąd abstrakcyjnych powstają bardzo praktyczne rozwiązania w zakresie nowych produktów i usług wykorzystywanych przez firmy.
    ● Jak na przestrzeni ostatnich lat zmieniło się patrzenie na sposób przemieszczania się pracowników w Firmach?
    ● Jak od zakupu aut na własność firmy przeszły do wykorzystania narzędzi finansowych, najmów a w końcu usług taxi?
    ● Jakie są plusy i minusy każdego z rozwiązań?
    ● Jak zmienia się rynek taksówkarski, jak dostosowuje się do potrzeb Klientów instytucjonalnych.
    ● Czy nowe usługi transportowe oparte o nowe technologie są wstanie realnie zredukować firmowe floty, a może w skrajnych przypadkach zupełnie je zlikwidować?

  7. Podatkowe aspekty użytkowania samochodów osobowych – szanse i zagrożenia w 2018 roku

    Prelegenci:
    Przemysław Szywacz - doradca podatkowy i dyrektor w Departamencie Podatkowym KPMG
    oraz
    Jarosław Nożewski - doradca podatkowy i menadżer w Departamencie Podatkowym KPMG

    Każdy rok przynosi zmiany w systemie podatkowym. Dotyczy to również roku bieżącego. Prezentujemy najnowsze rozwiązania w tej dziedzinie. Kluczowe przepisy oraz orzecznictwo na rok 2018. Prawo do odliczenia VAT od wydatków samochodowych – zmiany i najnowsze trendy orzecznicze.
    ● Odliczenie 100% VAT od wydatków samochodowych – czy jest jeszcze na to szansa?
    ● Udostępnienie samochodów służbowych do celów prywatnych – gdzie są granice opodatkowania i kontroli przez służby skarbowe?
    ● Opodatkowanie akcyzą zakupu samochodów – czy doczekamy się zmian?
    ● Nowe preferencje podatkowe dla samochodów elektrycznych – czy skłonią firmy do zwiększonych zakupów samochodów elektrycznych?

  8. Od administratora floty do Mobility Managera

    Prelegenci:
    dr Magda Drzewiecka-Sarosiek - doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii, właścicielka firmy MotoKariera
    oraz
    Krzysztof Sosnowski - partner w Total Fleet Solutions

    Nowe czasy, nowe technologie i nowe wyzwania. Rewolucja, której jesteśmy świadkami musi wpłynąć również na status Fleet Manager-a. Czy perspektywą zawodową jest Mobility Manager? Jakie kompetencje musi posiadać i jaką drogę trzeba będzie pokonać aby zostać Mobility Managerem. Zmiany w branży motoryzacyjnej stawiają przed menedżerami floty nowe zadania. Trendy na rynku zatrudnienia. W jakim kierunku warto rozwijać swoje kompetencje zawodowe. Kogo dzisiaj szukają pracodawcy i jakie kompetencje będą potrzebne na rynku jutro? Analiza aktualnych ofert pracy dla zarządzających flotami.
    ● Krótka historia stanowiska zarządzającego flotą - jakie kompetencje były wymagane?
    ● Zawód zarządzającego flotą dzisiaj - czego w kandydatach szukają pracodawcy?
    ● Jak zwiększyć swoją atrakcyjność na obecnym rynku pracy?
    ● Osoby zarządzające flotą w przeszłości, a Fleet Manager dziś - jego rola, miejsce w firmie i kompetencje
    ● Przyszłość zaczyna się dziś - co nas czeka w najbliższym czasie?
    ● Mobility Manager - nowy zawód i nowe zadania.

  9. Serwis a likwidacja szkód komunikacyjnych – najnowsze trendy

    Prelegent:
    Małgorzata Mulak - dyrektor zarządzający sieci blacharsko-lakierniczej Compet Polska

    Rozwój oferty rynkowej. Żyjemy w czasach telemetrii, obróbki danych. Rozwój w tych dziedzinach spowoduje, że zmienią się klasyczne formy zarządzania serwisem, szkodami czy polityką ubezpieczeniową. Zmianie ulegną m.in. modele serwisowe stosowane w obsłudze aut flotowych przez sieci niezależne.
    ● Centralizacja i optymalizacja
    ● Wybór serwisu
    ● Efektywna likwidacją szkód
    ● Zarządzanie szkodowością, a optymalizacja czasu i średniej wartości naprawy
    ● Zalety centralizacji procesu

  10. Karty paliwowe i paliwa 2018

    Prelegent:
    Mariusz Derdziak- kierownik sprzedaży w DKV EURO SERVICE Polska Sp. z o.o.
    (Spółka córka w Polsce)

    Jakie są prognozy dotyczące cen paliw w roku 2018. Jakie tendencje i trendy obserwowane są w zakresie oferty firm paliwowych skierowanej do flot.

  11. DEBATA:
    Nowoczesne i praktyczne formy wspomagania firmowej floty – możliwości i perspektywy

     

    Uczestnicy debaty:
    Władysław Wilkiel
    - z-ca redaktora naczelnego magazynu EuroFlota
    dr Maciej Chmieliński
    - menedżer odpowiedzialny za rozwój elektromobilności w Innogy Polska
    Andrzej Sugajski
    - dyrektor generalny Związku Polskiego Leasingu
    Maciej Słysz
    - członek zarządu Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych
    Zachariasz Brusiło
    - Sales Manager w Telematics Technologies

    Rozwój technologii to nowe możliwości w zakresie usług wspomagających flotę. Branża flotowa staje w obliczu poważnych zmian, konkurencją dla dotychczasowych form działania staje się np. carsharing - czy firmy będą w ten sposób zabezpieczały swoje potrzeby flotowe? A może skorzystają z własnego carsharing-u, opartego o samochody pulowe. Coraz częściej wykorzystywany jest najem średnio i krótkoterminowy - czy potencjał tych usług nadal będzie rósł.

  12. Podsumowanie konferencji. Rozstrzygnięcie konkursów upominkowych.

* Organizator zastrzega sobie prawo modyfikacji tematów i planu wykładów

 

 

1500 FLOTOWYCH DECYDENTÓW

Najbliższe TRZY KONFERENCJE targowo-networkingowe z CYKLU FLOTOWE TRENDY zgromadzą łącznie 1500 uczestników. Będą to przedstawiciele kadry kierowniczej firm wykorzystujących floty, czyli firm będących odbiorcami flotowych produktów i usług oraz firm z grupy dostawców/producentów.

Dołącz do ekskluzywnego grona specjalistów: administratorów flot, członków kadry kierowniczej firm (dyrektorzy, administracyjni, finansowi, ds. logistyki, zarządzający, właściciele firm, prezesi, członkowie zarządu), office managerów, pracowników działów zakupowych oraz rozliczający samochody w firmie. Będą u nas, także osoby które bezpośrednio lub pośrednio zarządzają flotą samochodową firmy albo koordynują procesy związane z zakupem, sprzedażą i użytkowaniem aut.

 

 

TRZY ODSŁONY

Wiesz, że rynek flotowy się zmienia. Ale jak bardzo? Rozwój technologii, zmiany jakie zachodzą w samochodach i usługach flotowych sprawiają, że rozwiązania, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem. To właśnie tępo pojawiających się zmian oraz rosnąca potrzeba szerokiego informowania o nich, spowodowały, że konferencja FLOTOWE TRENDY ma swoje trzy odrębne odsłony w marcu, maju i czerwcu, poświęcone trzem ważnym flotowym obszarom tematycznym:

 

  • SAMOCHODY OSOBOWE

  • EKOMOBILNOŚĆ

  • SAMOCHODY UŻYTKOWE / DOSTAWCZE

DLA TYCH, KTÓRZY CHCĄ POZNAĆ FLOTOWĄ PERSPEKTYWĘ, UZYSKAĆ WIEDZĘ, NAWIĄZAĆ KONTAKTY BIZNESOWE I WYMIENIĆ SIĘ DOŚWIADCZENIAMI

Podczas trzech konferencji targowo-networkingowych z cyklu FLOTOWE TRENDY poznasz nie tylko rozwiązania, które już jutro mogą bezpośrednio wpływać na Twoją flotę ale również takie, które wpłyną na kondycję całej firmy. Otrzymasz szereg inspiracji, dzięki którym lepiej przygotujesz się na zmiany zachodzące w branży flotowej.

  • FLOTOWE TRENDY TO PIERWSZA TEGO TYPU WYDARZENIE W POLSCE, na którym skupimy się wyłącznie na nowościach, innowacjach i kierunkach rozwoju branży flotowej. Jest to wielowątkowa i inspirująca konferencja, połączona z aktywnym networkingiem oraz prezentacją najnowszych flotowych badań rynkowych.
  • Cykl inspirujących wykładów na FLOTOWYCH TRENDACH, przygotowują i przeprowadzą NAJLEPSI w swoich dziedzinach EKSPERCI I PRAKTYCY.
  • FLOTOWE TRENDY to KONFERENCJA TARGOWO-NETWORKINGOWA, która inspiruje i pokazuje to, co jeszcze nieznane, ale już za chwilę może stać się machiną napędzającą kierunek flotowych decyzji.
  • Tu można dowiedzieć się O NOWYCH I LEPSZYCH ROZWIĄZANIACH, tak w zarządzaniu flotą samochodową, jak i w obszarze oferowanych flotowych usług oraz produktów, a także pomóc sobie lepiej przewidywać kierunki rozwoju rynku i poszczególnych jego segmentów oraz dostrzegać zmiany zanim one nastąpią.
  • FLOTOWE TRENDY to MIEJSCE DLA ROZMÓW, DYSKUSJI I WYMIANY DOŚWIADCZEŃ, a także opinii na temat nowych, oferowanych przez rynek możliwości.
  • Tu można SPOTKAĆ SIĘ Z PRAKTYKAMI, SPECJALISTAMI I PRZEDSTAWICIELAMI BRANŻOWYCH OFERENTÓW produktów i usług oraz z fachowcami i przedstawicielami firm, którzy w istotny sposób kreują rynek flotowy w Polsce.

 

Konferencja FLOTOWE TRENDY ma swoje trzy odrębne odsłony, poświęcone trzem ważnym flotowym obszarom tematycznym:

  • SAMOCHODY OSOBOWE
  • EKOMOBILNOŚĆ
  • SAMOCHODY UŻYTKOWE I DOSTAWCZE
Flotowe Trendy - Samochody Osobowe, 22 Marca 2017
Flotowe Trendy - Ekomobilność 10 Maja 2017

Partnerzy i Wystawcy 

ORGANIZATOR

www.euroflota.pl

Partnerzy i Wystawacy 

ORGANIZATOR

www.euroflota.pl