Polityka Prywatności

1. Informacje ogólne.

Operatorem Serwisu flotowetrendy.pl jest PTL Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
1) Poprzez dobrowolne przekazanie danych w formularzach dostępnych na stronie.
2) Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. „ciasteczka”).
3) Logi do części zamkniętej serwisu “publikacje” .

2. Dane Osobowe

Administratorem powierzonych nam danych osobowych jest: PTL MEDIA Sp. z o.o. ul. Patriotów 309, 04-767 Warszawa.

Jako administrator danych osobowych zapewniamy odpowiednie technologiczne, fizyczne, administracyjne i proceduralne środki ochrony danych, odpowiadające standardom rynkowym w celu ochrony i zapewnienia poufności, poprawności i dostępności przetwarzanych danych osobowych, jak również ochrony przed nieuprawnionym wykorzystaniem lub nieuprawnionym dostępem do danych osobowych oraz ochrony przed naruszeniem bezpieczeństwa danych osobowych zgodnie z instrukcjami i politykami PTL MEDIA Sp. z o.o. oraz obowiązującymi przepisami prawa.

Dane są przez nas przetwarzane w celu realizacji zobowiązań i umów, świadczenia usług, a także zgodnie z udzieloną zgodą przesyłania na podany adres e-mail newsletterów, artykułów i opracowań prasowych i szkoleniowych oraz informacji o naszych produktach, szkoleniach, konferencjach, eventach, promocjach i ofertach specjalnych, a także rekomendowanych przez nas produktach i usługach rynkowych.

Dostęp do przetwarzanych danych osobowych mogą uzyskać następujące kategorie zaufanych odbiorców: upoważnieni pracownicy i przedstawiciele podmiotów współpracujących z nami w ramach realizacji zadań wynikających z prowadzonej przez nas działalności. Lista podmiotów współpracujących z nami – patrz informacje zatytułowane „Partnerzy” zamieszczone na stronie internetowej www.euroflota.pl . Dane osobowe mogą również zostać ujawnione właściwym organom, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.

W przypadku, gdy przetwarzanie danych obejmuje przekazanie danych poza obszar Unii Europejskiej (Google LLC) , takie przekazanie odbywa się w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.

Dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody lub w okresie, w jakim jest to niezbędne dla realizacji celów dla jakich zostały przekazane. Po upływie wskazanego okresu dane osobowe zostaną trwale usunięte. Przy założeniu, że ograniczona część danych osobowych może zostać zachowana w celu wykazania zgodności naszych działań z przepisami.

Zgoda udzielana jest dobrowolnie, jednak przetwarzanie podanych danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji świadczenia oraz w celach niezbędnych dla realizacji usługi/umowy. W przypadku nieudzielenia zgody lub późniejszego przesłania wniosku o usunięcie danych albo wycofania zgody, nie będzie możliwym otrzymywanie od nas ciekawych artykułów, treści poradniczych i materiałów szkoleniowych, newsletterów oraz informacji o naszych produktach, szkoleniach, konferencjach, eventach, a także dotyczących ich promocjach i ofertach specjalnych.

Zapewniamy prawo dostępu do danych osobowych, dotyczących osoby, której dane dotyczą, zmiany, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo niewyrażenia zgody na przetwarzanie i przenoszenia danych, prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie oraz prawo otrzymania kopii przetwarzanych danych osobowych.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, poprzez przesłanie wiadomość w tej sprawie na adres: rezygnacja@euroflota.pl

Aby skontaktować się z nami w innych sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy napisać do nas, korzystając z poniższych danych kontaktowych: info@euroflota.pl lub „ODO” PTL Media Sp. z o.o. ul. Patriotów 309 04-767 Warszawa

Informujemy również o prawie do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO). Adres: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

3. Informacja o plikach cookies.

1) Serwis korzysta z plików cookies.
2) Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
3) Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
4) Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
– tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
– utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
– określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
5) W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
6) Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
7) Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
8) Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
9) Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
10) Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
11) W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: //www.google.com/ads/preferences/

4. Logi do części zamkniętej serwisu “publikacje” .

1) Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie dla użytkowników zarejestrowanych. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług takich jak newsletter, publikacje magazynu euroflota oraz inne.
2) Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
– czas nadejścia zapytania,
– czas wysłania odpowiedzi,
– nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
– informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
– adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
– informacje o przeglądarce użytkownika,
– Informacje o adresie IP.
3) Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

5. Zarządzanie plikami cookies

1) Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
2) W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
– Internet Explorer
– Chrome
– Safari
– Firefox
– Opera
– Android
– Safari (iOS)
– Windows Phone
– Blackberry

6. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.

FLOTOWE TRENDY 2019

SAMOCHODY OSOBOWE, EKOMOBILNOŚĆ, SAMOCHODY UŻYTKOWE i DOSTAWCZE

Termin: 10 kwietnia 2019 r.

Lokalizacja: SANGATE HOTEL AIRPORT (dawniej GROMADA) │ ul. 17 Stycznia 32 │02-148 Warszawa

 

 

FLOTOWE TRENDY 2018 -
SAMOCHODY OSOBOWE

już 27 marca br. - nie czekaj, zgłoś udział już teraz

    1. SALA „A” - Blok I

    2. Branża motoryzacyjna i branża flotowa - jaka jest dziś i jak wyglądają perspektywy i kierunki rozwoju?

    3. Trendy w światowej i europejskiej motoryzacji oraz ich wpływ na ten rynek w naszym kraju. Podsumowanie roku 2018 w branży motoryzacyjnej. Rejestracja i produkcja w Polsce i w Europie w odniesieniu do samochodów osobowych oraz użytkowych/dostawczych. Tendencje w zakupach samochodów do flot. Najistotniejsze problemy legislacyjne oraz ramy prawno-regulacyjne. Flotowe wyzwania na przyszłość. Branża motoryzacyjna przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Wszyscy producenci zdaja sobie sprawę z nieuchronności przemian, stąd problem jak zaplanować rozwój floty na najbliższą i dalszą przyszłość.

    4. Finansujemy ekoflotę - możliwości i bariery

    5. Jak sfinansować ekoflotę? O ile to pytanie jest w zasadzie retoryczne przy samochodach z napędem hybrydowy, LPG, CNG to w przypadku aut elektrycznych (EV) wydaje się być całkowicie na miejscu. Dlaczego oferta rynkowa w zakresie finansowania floty samochodów EV, nadal przypomina pustynię. Czy pojawiające się na niej pierwsze dedykowane samochodom elektrycznym oferty, zwiastują głębsze zmiany na lepsze. W którą stronę będzie podążała oferta finasowania samochodów elektrycznych w wymiarze flotowym.

    6. SALA „A” - Blok II

    7. Telematyka we flotach osobowych i użytkowych dziś i jutro

      Trendy i najnowsze rozwiązania w telematyce i systemach zarządzania flotami osobowymi i użytkowymi/dostawczymi. Czy czeka nas nieustająca rewolucja w rozwiązaniach telematycznych wspierających zarządzanie parkiem samochodowym, dedykowanych flotom samochodów. Jakie obszary flotowej telematyki będą jutro newralgiczne we flotach. Systemy telematyczne wspierające zarządzanie flotą, są w stanie jeszcze bardziej usprawnić procesy związane z zarządzaniem firmową flotą ?

    8. Modele serwisowania floty – kierunki wyboru dla flot osobowych i użytkowych

      Rozwój oferty rynkowej. Digitalizacja a serwis floty. Żyjemy w czasach telemetrii, obróbki danych. Rozwój w tych dziedzinach spowoduje, że zmienią się klasyczne formy zarządzania serwisem, szkodami czy polityką ubezpieczeniową. Zmianie ulegną modele serwisowe stosowane w obsłudze aut flotowych przez sieci niezależne. Sieć ASO, dzięki posiadanym informacjom z komputera samochodu (dostępnym online w chmurze) będzie mogła sama, na bieżąco informować fleet managera lub kierowcę o wszystkich wymaganych czynnościach serwisowych.

    9. Karty paliwowe, paliwa i opłaty drogowe 2019

      Jakie są prognozy dotyczące cen paliw w roku 2019. Jakie tendencje i trendy obserwowane są w zakresie oferty firm paliwowych skierowanej do flot w tym oferty kart paliwowych. W tym roku Główny Inspektorat Transportu Drogowego (GITD) przejął nadzór nad systemem elektronicznych opłat drogowych viaToll. Jakie problemy wywołało to przejęcie, jak system będzie wyglądać w przyszłości. Czy obejmie tylko autostrady państwowe, czy również te, gdzie obecny jest koncesjonariusz

    10. SALA „A” - Blok III

    11. Perspektywy w finasowaniu flot – zmiany i nowe propozycje

      Dostępne i nowe sposoby finansowania floty osobowej i użytkowej - co będzie popularne. Czy będzie trudniej czy łatwiej w dostępie do środków? Kierunki wyboru finansowania floty? Odpowiedni wybór finansowania, a struktura firmy i przeznaczenie firmowej floty. Jeszcze dwadzieścia lat temu królem w finasowaniu samochodów firmowych był kredyt, potem szybko palmę pierwszeństwa przejął leasing, teraz prawie dorównał mu wynajem długoterminowy. Rynek nie śpi i już teraz przygotowuje dla flot nowe rozwiązania umożliwiające pozyskanie samochodów do firmy na nowych warunkach. Podczas wykładu powiemy o finansowaniu floty w kontekście nowych trendów i kierunków zmian. Opowiemy o wpływie digitalizacji na postrzeganie samochodu i mobilności. Wskażemy strategiczne kierunki rozwoju rynku flotowego.

    12. Trendy na rynku pojazdów LPG, CNG i LNG

      Rynek pojazdów zasilanych LPG, CNG i LNG jest stosunkowo dobrze rozwinięty, a wiele firm proponuje fabryczne instalowanie napędu gazowego. Jeżeli chodzi o LPG sprawa jest prosta – stacji jest dużo i nie ma kłopotów z zatankowanie. Gorzej jest z CNG gdyż stacje tankowania są nieliczne, głównie usytuowane przy gazowniach miejskich. Jakie perspektywy wiążą się z tą częścią samochodowego rynku.

    13. Kierunek bezpieczna flota

      Rosnące oczekiwania klientów, zmieniające się regulacje prawne, coraz bardziej restrykcyjne wymogi w zakresie bezpieczeństwa, jak i ochrony środowiska powodują, że firmowe floty muszą szybko adaptować się do zachodzących zmian.

    14. SALA „A” - Blok IV

    15. Trendy w procesach zarządzania flotą osobową i użytkową

      Największe wyzwania to nowe rozwiązania związane z pojazdami elektrycznymi i infrastrukturą ładowania oraz pojazdami autonomicznymi, jak również dynamiczny rozwój telemetrii oraz współdzielenie pojazdów. Ważny aspekt, to także kwestia ubezpieczenia floty w kontekście rosnącego poziomu bezpieczeństwa kierowców i niższej szkodowości. wpływającej floty i Przepisy dot. wprowadzenia aut z napędami alternatywnymi: UE – Polska.

    16. Mobilność, telematyka i inne przyczyny zmian flotowej rzeczywistości

* Organizator zastrzega sobie prawo modyfikacji tematów i planu wykładów

 

 

PONAD 1000 FLOTOWYCH DECYDENTÓW

Najbliższa KONFERENCJA targowo-networkingowa z cyklu FLOTOWE TRENDY zgromadzi ponad 1000 uczestników. Będą to przedstawiciele kadry kierowniczej firm wykorzystujących floty, czyli firm będących odbiorcami flotowych produktów i usług oraz firm z grupy dostawców/producentów.

Dołącz do ekskluzywnego grona specjalistów: administratorów flot, członków kadry kierowniczej firm (dyrektorzy, administracyjni, finansowi, ds. logistyki, zarządzający, właściciele firm, prezesi, członkowie zarządu), office managerów, pracowników działów zakupowych oraz rozliczający samochody w firmie. Będą u nas, także osoby które bezpośrednio lub pośrednio zarządzają flotą samochodową firmy albo koordynują procesy związane z zakupem, sprzedażą i użytkowaniem aut.

 

 

TRZY WAŻNE OBSZARY TEMATYCZNE

Wiesz, że rynek flotowy się zmienia. Ale jak bardzo? Rozwój technologii, zmiany jakie zachodzą w samochodach i usługach flotowych sprawiają, że rozwiązania, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem. To właśnie tępo pojawiających się zmian oraz rosnąca potrzeba szerokiego informowania o nich, spowodowały, że konferencja FLOTOWE TRENDY, w ostatnich dwóch latach miała swoje trzy odrębne odsłony w marcu, maju i czerwcu, poświęcone trzem ważnym flotowym obszarom tematycznym:

 

  • SAMOCHODY OSOBOWE

  • EKOMOBILNOŚĆ

  • SAMOCHODY UŻYTKOWE / DOSTAWCZE

W roku 2019 te trzy obszary tematyczne spotkają się w jednym czasie i miejscu - na kwietniowej, dziewiątej już edycji Flotowych Trendów.

DLA TYCH, KTÓRZY CHCĄ POZNAĆ FLOTOWĄ PERSPEKTYWĘ, UZYSKAĆ WIEDZĘ, NAWIĄZAĆ KONTAKTY BIZNESOWE I WYMIENIĆ SIĘ DOŚWIADCZENIAMI

Podczas konferencji targowo-networkingowej z cyklu FLOTOWE TRENDY poznasz nie tylko rozwiązania, które już jutro mogą bezpośrednio wpływać na Twoją flotę ale również takie, które wpłyną na kondycję całej firmy. Otrzymasz szereg inspiracji, dzięki którym lepiej przygotujesz się na zmiany zachodzące w branży flotowej.

  • FLOTOWE TRENDY TO PIERWSZA TEGO TYPU WYDARZENIE W POLSCE, na którym skupiamy się wyłącznie na nowościach, innowacjach i kierunkach rozwoju branży flotowej. Jest to wielowątkowa i inspirująca konferencja, połączona z aktywnym networkingiem oraz prezentacją najnowszych flotowych badań rynkowych.
  • Cykl inspirujących wykładów na FLOTOWYCH TRENDACH, przygotowują i przeprowadzą NAJLEPSI w swoich dziedzinach EKSPERCI I PRAKTYCY.
  • FLOTOWE TRENDY to KONFERENCJA TARGOWO-NETWORKINGOWA, która inspiruje i pokazuje to, co jeszcze nieznane, ale już za chwilę może stać się machiną napędzającą kierunek flotowych decyzji.
  • Tu można dowiedzieć się O NOWYCH I LEPSZYCH ROZWIĄZANIACH, tak w zarządzaniu flotą samochodową, jak i w obszarze oferowanych flotowych usług oraz produktów, a także pomóc sobie lepiej przewidywać kierunki rozwoju rynku i poszczególnych jego segmentów oraz dostrzegać zmiany zanim one nastąpią.
  • FLOTOWE TRENDY to MIEJSCE DLA ROZMÓW, DYSKUSJI I WYMIANY DOŚWIADCZEŃ, a także opinii na temat nowych, oferowanych przez rynek możliwości.
  • Tu można SPOTKAĆ SIĘ Z PRAKTYKAMI, SPECJALISTAMI I PRZEDSTAWICIELAMI BRANŻOWYCH OFERENTÓW produktów i usług oraz z fachowcami i przedstawicielami firm, którzy w istotny sposób kreują rynek flotowy w Polsce.

 

Konferencja FLOTOWE TRENDY, poświęcona jest trzem ważnym flotowym obszarom tematycznym:

  • SAMOCHODY OSOBOWE
  • EKOMOBILNOŚĆ
  • SAMOCHODY UŻYTKOWE I DOSTAWCZE
Flotowe Trendy - Samochody Osobowe, 22 Marca 2017
Flotowe Trendy - Ekomobilność 10 Maja 2017

Partnerzy i Wystawcy 

ORGANIZATOR

www.euroflota.pl

Partnerzy i Wystawacy 

ORGANIZATOR

www.euroflota.pl